neděle 26. května 2013

Enamel 159 |Gabriella Salvete|

Krásnou neděli milé dámy! Jak se máte? Já se před chvílí probudila z migrénového opojení a teď doufám, že se ta potvora nevrátí! Myslím, že 2 dny stačily až až :-( Je to bolest a stav těla i mysli, který bych nepřála nikomu! Ale to sem nepatří. Na náladě mi moc nepřidává, že venku je pořád hnusně, zima jako blázen, prší. Tohle je konec května jako malovaný, opravdu :-( A tak nezbývá nic jiného než si optimismus přivolat jinou cestou. Tentokrát mi skvěle posloužil lak na nehty Gabriella Salvete, z inovované kolekce Enamel se zpevňovačem. Tato rozšířená kolekce zatím obsahuje pouze dva odstíny 158 (jemně nachová barva) a 159 (krásná korálová barva), kterou mám já. Jako bonus nehty kromě zpevňovače obsahují i D-panthenol a vitamin E, díky kterým jsou vaše nehty pevnější, pružnější a vyživené.
Balení. Úplně normální lahvička laku. Já se ale přiznám, že mám raději tyhle hranaté obaly než ty zaoblené kulaté. Ty mi někdy kloužou v ruce a nemůžu je otevřít :-) Barva. Jak už je napsáno, jedná se o krásnou sytou korálovou barvu, která je nádherná! Trošku je mi připadne, že z určitého pohledu je malinko neonová :-) Štěteček je tak akorát, pracuje se mi s ním výborně. Na moje nehtová lůžka tak akorát. Konzistence laku je příjemně hustá, nicméně je potřeba dát si na sílu vrstvy, aby člověk nečekal půl dne než mu lak zaschne :-) Pigmentace je moc fajn, ale k plnému kryjí je potřeba dát dvě vrstvy. A výdrž je krásné 4 dny. 
- značka: Gabriella Salvete
- cena: 50-70 kč (lak jsem vyhrála u An. v giveaway)
- obsah: 11 ml
- hodnocení: 8/10

Mě tahle barvička takhle při nedělním odpoledni spravil náladu. Teď už zbývá jen zase zalézt do pelíšku, pustit si film, zapálit svíčku a telepaticky přivolávat léto :-)


                                                                                                                   Evelin♥
                                                                                      FACEBOOK/ASK/INSTAGRAM

18 komentářů:

  1. Laky od GS jsou suprové. Myslím, že jedny z nejlepších z drogerky... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pškný korálový odstín. Mě většinou GS schnou docela rychle! Držím Ti palce (vlastně nám všem), ať se Ti to léto podaří přivolat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volám, volám, co to dá a pořád nic, ale snažím se!

      Vymazat
  3. Měla jsem ho také a byla jsem s ním moc spokojená, výdrž skvělá, barva skvělá.. ale docela rychle mi vyschnul :(.

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že Ti vyhovuje. :) Přivolávat léto budu telepaticky s Tebou a barva je to krásná... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhovuje mi moc! Ještě jednou mockrát děkuju :-*

      Vymazat
  5. Přivolávat léto a prodloužit víkend... Jinak ten lak se jim povedl, gratuluji k výhře u An :)

    OdpovědětVymazat
  6. Barvička vypadá velice pekně =)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten mám taky, jsem s ním moc spokojená, až na jednu maličkost - nesluší mi ta barva! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná barvička.. :) Korálové barvy miluji ..

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to s Tebou cítím, co se týče migrén....i já svoje bolehlavy léčím barvami a laky na nehty, slunce je ještě lepší, ale tomu neporučíme :). Korálovky většinou nepoužívám, ale že tento odstín je velmi veselý, ale jemný - určitě projasní den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Migrény jsou opravdu nepříjemné :-( A barvička je veselá a optimistická, mám hned lepší náladu v tomto počasí!

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥