středa 8. května 2013

Zklidňující sérum antiakné |Ryor|

Příjemný dovolenkový den,

já osobně miluju státní svátky uprostřed týdne! Já vím, lepší by bylo, kdyby svátek připadl na pondělí nebo pátek, aby měl člověk delší volno, ale taková fajn uprostřed týdne taky není od věci (obzvláště, když se tvrdí, že středa je v práci kritický den, že ano) :-) A když je takový dovolenkový den, tak tady pro vás mám recenzi a to na zklidňující sérum antiakné, která je od české firmy Ryor a to z řady Aknestop.
Oficiální informace. Jedná se o přípravek na zklidnění pleti, kde se vyskytují projevy akné, ale i projevy podráždění pleti a záněty. Aplikuje se přes den nebo po velkém, hlubokém čištění pleti. Pleť se zklidní, normalizuje, projevy podráždění ustoupí. Při výskytu akné je ideální jako lehký denní krém, který přes den pleť zklidňuje. Vhodný pro mastnou a problematickou pleť i u jedinců s citlivou pletí. Používá se jako denní krém,  hydratuje.
Složení. Si můžete přečíst na obrázku níž :-)
Balení. Je praktické - s pumpičkou! Já osobně praktická balení naprosto zbožňuju a na pumpičku prostě mě nic nemá. Samozřejmě, kelímková balení jde vyřešit špachtličkou, ale je to takový krok navíc, že ano :-) Pumpička je moc fajn a jde s ní vymáčknout větší i menší množství, jak kdo potřebuje, jak komu vyhovuje.
Vůně. Necítím nic. Omlouvám se, ale momentálně je můj nos úplně mimo a to díky alergii.  Nicméně, i tak si myslím, že výrobek nijak nevoní. Dedukuju z toho, že složení neobsahuje žádný parfém a taky z toho, že je to prostě výrobek pro citlivou pleť a ty většinou (co mám zkušenost já prostě nevoní, což mi ovšem nevadí).
Konzistence. Jde o gelovitou konzistenci, která na obličeji moc příjemná. Hezky se roztírá, nelepí, rychle se vstřebává a mám pocit, že i chladí.
Výsledný efekt. Já vám úplně neřeknu asi jestli pomáhá nebo ne. Na silné akné to asi nebude. Já používám zejména když je venku horko a já mám větší tendenci se potit - jako prevenci proti akné a celkem mi pomáhá nasadit tenhle krém pár dní před cyklem, to se mi ta brada aspoň tak šíleně neosype. Výrobek úspěšně nechávám testovat i mého drahého, kterému se teď asi znovu objevila puberta (rozuměj ve smyslu kožních projevů) a podle jeho slov "Jako dobré, tož aspoň se nelesknu jak prase a jestli to působí? Já nevím, co myslíš?" Já myslím, že ano :-)
- značka: Ryor
- cena: 132 kč (na e-shopu Ryor zde)
- obsah: 50 ml
- hodnocení: 8/10

Co milé dámy, znáte tenhle výrobek? Nebo už vás akné dávno netrápí? ///mě třeba pořád ano :-(///

                                                                                                                   Evelin♥


14 komentářů:

  1. Mě naštěstí akné netrápí, ale jinak je výrobek sympatický. Budu si ho pamatovat, kdyby se nedej bože ještě objevilo... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc fajn, máš pravdu a že nemáš akné ti tedy upřímně závidím :-)

      Vymazat
  2. Akné mě trápí pořád. A tohle vypadá dobře. Já používám jejich krém v kelímku na problematickou pleť a je fajn, ale gel mi přijde na problematickou pleť lepší. A moc se mi líbí přítelova recenze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ten krém v kelímku je fajn, měla jsem ho dříve, ale teď jsem chtěla vyzkoušet něco jiného.

      Vymazat
  3. Vypadá to zajímavě. Něco podobného právě hledám tak to asi zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě akné bohužel také ještě trápí sem tam. Začala jsem zas chodit ke kosmetičce na čištění potřebuju zas dát pleť trošku dohromady. Ale tenhle výrobek ještě neznám asi se na něj zajdu mrknout. I když mám poslední dobou vcelku v klidu pleť sem tam se ten pupínek stále objeví. :X :D A jestli je to vhodné i pro citlivější pleť tak je to super. :) Tvé recenze jsou super a vsuvka od přítele taky super. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám teď pleť docela klidnou. A když se mi ukáže nějaké akné, tak mám kyselinu salicylovou a antibiotika přímo od kožařky (na akné, které jsem měla na zádech).

    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  6. Koupila jsem si tento krém na radu kosmetičky v jedné menší drogerii u nás. Nejdřív mi dala vzorek a poté jsme si koupila celé balení. Ovšem jak jsem čekala - žádný zázrak! Netrpím úplně silným akné, spíš taková lehčí forma, ale i to dokáže potrápit. Používala jsem krém několik týdnů a příšerně mi po něm vždycky pálil obličej. Navíc nepomohl, žádná změna takže letěl do koše.

    *Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc mrzí, že ti nevyhovoval. Mě osoběn tedy nepálí...Ona každá pokožka je hold jiná :-(

      Vymazat
  7. mě po pár týdnech používání začalo sérum docela dost štípat a nelesknoucí efekt nemělo žádný. Mám ještě pěnu stejné kolekce, ale ani po ní jsem neviděla žádný efekt, takže se tím občas už umyju jen po odlíčení. Jinak Ryor je sympatická značka, akorát ty výsledky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tě pálil? To je fakt zvláštní... Co se týče té pěny, tak tu jsem milovala, ale ani ne tak kvůli účinkům, jako kvůli vůni :-)

      Vymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥