sobota 11. května 2013

Pro dobrou věc

Mám kamarádku. A mám ji ráda. Sem tam si zasíláme balíčky. Dárečky. S kosmetikou. Prostě nás to baví. Něco ozkoušíme a jelikož chceme jedna pro druhou to dobré, tak si je posíláme navzájem vzorečky a tak, abychom mohly obě dvě vyzkoušet co nejvíc krás světa :-) No, jenže my jsme trošku i nakupovací maniačky a tak prostě nestíháme. Spotřebovávat. A tak nás něco napadlo...
"Co kdybychom tuhle naši kosmetiku věnovaly někomu, kdo ji potřebuje a nemá na ni?"
Stačil jeden email mojí další kamarádce, která pracuje na Oblastní charitě ve Znojmě a bylo rozhodnuto. Kosmetiku s kamarádkou pošleme tam, a část následně poputuje do Domova pro matky a otce v tísni ve Znojmě. Další část vybrané kosmetiky půjde do služby Tereza - pomoc obětem domácího násilí a následně bude použita v rámci projektu "Vaše šance".

A proč to píšu k sobě na blog? Ne abych se pochválila, jak jsem uvědomělá, ale napadlo mě, že i mezi mými čtenářkami se najdou spřízněné duše. Věřím, že každé z vás se doma válí něco. Rozpotřebované tělové mléko (které už vám nevoní), stíny na oči (jejichž barvy už nikdy nepoužijete), tužka na oči, lak na nehty (který vás už nebaví), ... Essence, Ryor, Dior /:-)/, ... cokoliv.  Může to být kosmetika pečující i dekorativní. Jediným požadavkem je fakt, aby výrobek nebyl prošlý. Jinak se může jednat opravdu o cokoliv kosmetického, co by udělalo radost maminkám, tatínkům, ale i dětem, parádivým dospívajícím slečnám.
zdroj
Pokud se chcete do akce zapojit, zašlete cokoliv vám přijde adekvátní nebo vám doma jen zavazí, spoustě lidem uděláte obrovskou radost. Zasílat můžete na adresu:

Eva Weiserová, Třída 17.listopadu 12, Přerov 750 02

a to prosím do konce května. Pokud máte nějaký dotaz, klidně napište email na adresu evelinsbook@gmail.com, ráda zodpovím vaše dotazy! V půlce června zajedu s (doufám, že velkým) nákladem do Znojma a za všechny blogerské a kosmetické nadšenkyně předám. Budu moc ráda, pokud se do akce zapojíte! 

PS: Pokud to čtete někdo, kdo mě znáte osobně, klidně se ozvěte, domluvíme osobní předání, ať nemusíte nic posílat!

                                                                Evelin♥

78 komentářů:

  1. Evelinko, určitě, alespoň něco doma najdu.. byť jsem to teď docela probrala. Pošlu to s tvojí objednávkou, ju? :) (budou to asi jen drobrnosti, ale věřím, že i to je potěší :) ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Madalenko, určitě! Určitě pošli s objednávkou, budu moc ráda a neboj, každá drobnost se počítá!!! Děkuju!!!

      Vymazat
  2. Dobry napad! Urcite se zapojim, jdu prohrabat zasoby. Diky za realizaci.. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám hned několik kandidátů na poslání, super akce! :) Pája

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad, příští týden určitě něco posílám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super, mám toho pěknou hromádku na "vyhození", většinou nepoužité nebo jen vyzkoušené produkty. :) Určitě pošlu co nejdříve. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Evelinko, může to být i třeba odzkoušené? Mám pár rtěnek a lesků, které mi nesedly barvou a jsou 2x-3x použité.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, napsala jsem o tom i do nového článku
      http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2013/05/co-je-noveho-u-slecny-m-tak-nejak-vsude.html
      I když u mne si toho nevšimne tolik lidí jako u tebe, ale třeba tím někoho inspiruji :)
      Důvody, proč to posílám dál, ti napíšu v dopise. Jen envím, jak s těmi mýdly - mám je od švagra z Francie, ale mám toho tolik, že je nevyužiji. Měla jsme je v košíčku bez obalo, myslíš, že by je stačilo jen zabalit do sáčku? Jsou nepoužité jen trochu otlučené cestou v letadle... Jinak jsme vše vyčistila, štětec vyprala a dám mu i obal. Pošlu ve středu :)

      Vymazat
    2. Děkuji moc za odkaz. S mýdly si hlavu nelam, klidně je dej do sáčku, drobné otlučení vůbec nevadí!

      Vymazat
  7. Tak to se hodí, jsem vizážistka a inovuji svoje kosmetické poklady a už jich mám dobrou krabici na vyhození a pak mám i spoustu pleťovky co nepoužívám a je skoro nová, takže v příštích dnech očekávej asi tak 5 kilový balík ;)

    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, tak to je naprosto skvělá zpráva! Na balíček se moc těším!!! Děkuju moc!

      Vymazat
  8. Už na Tebe odkazuji i na svém blogu ;-). Nebudeš mít náhodou někdy cestu do Brna, že bych Ti to předala osobně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za odkaz, čím více lidí se o tom dozví, tím lépe, jsi moc hodná, děkuju! Bohužel cestu do Brna mít nebudu :-(

      Vymazat
    2. Narazila jsem na tvou akci právě přes Papayu. Jdu chystat balíček. Hanka

      Vymazat
  9. Kruciprsk a já zrovna pár rozpotřebovaných věcí vyhazovala :-( Ale zkusím se ještě po něčem podívat.

    OdpovědětVymazat
  10. Já se taky musím zapojit, ten hřejivej pocit za to stojí. Seš fakt super, že tak hezky myslíš i na ostatní :)
    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, vážím si tvé pochvaly :-*

      Vymazat
    2. Tak já teď poslala balíček a mám z toho strašnou radost :)

      Vymazat
  11. Evelinko, pošlu balíček příští týden (tedy vlastně přespříští, ale deadline stíhám). Mám toho doma pár, co opravdu nepotřebuji a je to super nápad. Odkaz dám i na blog, až budu psát nový čánek. Jsi zlatá ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá An, moc ti děkuji za odkaz, to bude moc fajn! A předem také moc děkuji za balíček!

      Vymazat
  12. Myslím, že se připojím, mám tam nějaké věci, co je mi líto vyhodit- šampony, kondicionéry a nějakou dekorativku. V týdnu posílám. =)

    OdpovědětVymazat
  13. Jůů super, určitě se něco najde :-)Jsem ráda, že moje občasná nákupní mánie alespoň někomu prospěje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak! Jsem také ráda, že mé nákupní orgie najdou další uplatnění :-)

      Vymazat
  14. Naprosto skvělý nápad :) Jsem ráda když věci najdou jiný domov a budou využity. Posílala jsem takhle po kamarádce několik postrojů na pejska do místního útulku.
    Co se týče kosmetiky tak už jsem toho mraky vyhodila do koše (použitého a nevyhovujícího). Jednou jsem to i dala do krabice ke kontejnerům a druhý den už to tam nebylo :)
    Někdy si něco koupím do zásoby nebo ze zvědavosti. Mezitím změním názor a zjistím, že se mi to vlastně ani zkoušet nechce :( Takže to leží doma. Takže určitě nějaký balíček pošlu. Budou to ale spíš pečující věci, dekorativních moc nepotřebuji, spíš zkouším ty pečující.
    Jen bych se chtěla zeptat jakou formou balí(če)k poslat. Jestli obyčejně či doporučeně, balík na poštu, balík do ruky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dee, vůbec nevadí, že se bude jednat o pečující kosmetiku, budu moc ráda! Balíček můžeš poslat doporučeně, určitě to tak bude stačit. Děkuji.

      Vymazat
    2. Dorazil můj čtyřkilový buřtík?

      Vymazat
  15. Tak už se na tom pracuje. Jen moje balící schopnosti jsou ehm... no Ježíšek by se za to asi styděl :D Upřímně doufám, že to pošta pohnojí co nejmíň a po doručení nebudeš muset vyklepávat balík do původního tvaru.

    Hezký večer všem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec nevadí, Ježíšek má teď dovču, tak myslím, že nad balením zavřu oči ;-)

      Vymazat
  16. :))) Až budeš v Přerově, tak se ozvi :)

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý nápad, také to doma přeberu. Doufám, že z celé akce bude pořádný report a docela bych i byla zvědavá, kolik toho nakonec bude a kdo čím přispěje. tak doufám ,že ten náklad ještě před předáním vyfotíte. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. JDEME DO TOHO! :) Hnedka jdu něco najít :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tohle mě opravdu nadchlo!!! Balík bude objemný :) Navíc jsi vyřešila můj problém, kam s kosmetikou třeba jen jednou ozkoušenou... Prostě super!
    Technická - na obaly bez návodu dám polepky s popisem a návodem.
    Myslíš, že bych mohla přibalit jednu knihu? Dostala jsem jí před léty a od té doby je nedotknutá na poličce...tak třeba by někomu posloužila lépe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, s těmi popisky je to skvělý nápad! Jsi dokonalá! A knihu klidně pošli ;-)!

      Vymazat
  20. Tak už jsem balík připravila, nedalo mi to. Je to spíš tělovka, vlasová kosmetika a mýdla, ale snad to pomůže. A dětská kosmetika se taky využije?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., dětská kosmetika určitě také najde využití!

      Vymazat
    2. http://hellobeautyczech.blogspot.cz/2013/05/3-veci-o-ktere-se-musim-podelit.html

      sdílím :-) Jé a těším se na report!

      Vymazat
  21. Ale klidně ho pošlu12. května 2013 v 1:14

    Poslala bych jednou vyzkoušený, nejsvětlější make-up od Sephory, ale řekni mi, jestli to má cenu. On to totiž není make-up, ale debil. Podle mě nemůže sedět nikomu, zvýrazní všechny hrůzy, chloupky, všechno a nezakryje nic, opravdu, báze, nebáze, nejhorší make-up ever. A to jsem měla kdeco, Miss Sporty je proti tomu YSL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, co klidně pošli, já myslím, že klienti budou rádi za i za takové výrobky. Jedná se o klienty a klientky, které nemají penízky na víc a také vy se rádi líbili, budeme s kamarádkou rády za cokoliv, co by mohlo pomoci a udělá to radost.

      Vymazat
  22. To je úžasný nápad! Mám doma vážě mnoho věcí, které nevyužiji. V šuplíku by mi akorát ležely a pravděpodobně časem prošly...takhle z nich bude mít radost někdo jiný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, taky by mi doma jen ležela kupa věcí a takhle můžu udělat radost jiným.

      Vymazat
  23. Milá Evelin, klobouk dolů před tak úžasným nápadem. Myslím, že nějakou tu kosmetiku doma má každý ani nemusí být kosmetická blogerka :). Ráda bych přispěla svou troškou do mlýna a připravuji také balíček, který chci brzy odeslat a napsala jsem odkaz na Tvou akci i na svůj blog. Skvělý nápad. Měj se krásně!!! eM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc eM za odkaz na tvém blogu! Čím více lidí se o akci dozví, ani zašle, tím větší uděláme radost!

      Vymazat
  24. Ahoj, akce mě nadchla. Mám doma dost věcí, které jsou nové nebo použity jen minimálně a vím, že je nevyužiji - spíše dekorativka, ale i nějaké krémy, ale žádné věci "na odpis". Balíček už je sestaven a čeká mi v pokoji na odeslání :-) Snad udělá aspoň trochu radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě radost udělá! Moc se na balíček těším!!!

      Vymazat
  25. Doufám, že nakopnu i své čtenářky a přijde toho co nejvíce :-)
    http://innerbeautylive.blogspot.cz/2013/05/evin-skvely-napad.html

    OdpovědětVymazat
  26. Skvělý nápad! Už nějakou dobu mám doma krabici věcí, co jsou maximálně párkrát vyzkoušené a je mi líto je vyhodit ani to nemám komu dát, takže zítra nebo v pondělí balíček posílám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc Cherish, udělala jsi mi velikou radost!

      Vymazat
  27. Podívám se co bych doma našla a pokud to nebude prošlé tak pošlu. Stojí mi ve vytríně hodně věcí které nepoužívám =))

    OdpovědětVymazat
  28. o projekte som sa dozvedela u francoais a pride mi to ako dobry napad. daco take by mozno uvitali aj u nas v domovoch.
    a myslim ze u mna sa tiez nejaka kozmetika najde:)

    OdpovědětVymazat
  29. To je výborný nápad! :) Moje šuplíky zrovna potřebují razantnější úklid, ale nechtělo se mi do toho.. teď mám aspoň důvod!

    Přijďte se podívat na můj blog http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Taky posílám, už mám poskládáno v krabici, skoro 2 kila :-) Jupííí :-))

    OdpovědětVymazat
  31. Super nápad, Evi! Kdybych byla v ČR, hned bych se zapojila!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že jsi mimo republiku :-( Třeba příště ;-)

      Vymazat
  32. Tak jsem právě odeslala dvoukilový balík :). Snad ta kosmetika své příjemkyně potěší :).

    P.S. Zapomněla jsem do balíku přidat pudr, poslala jsemm ho tedy separé v obálce :).

    Pája alias bourjoisgirl,blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, 2 kg! Skvělé! Děkuju moc!!! A radost udělá určitě!!!

      Vymazat
  33. Evelinko, balíček přesně 3,3 kg se vydá na cestu za tebou už zítra. :) Děkuji za možnost se zúčastnit tak skvělé akce. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Baliček se budu snažit zítra odeslat, snad stihne do pátku přijít :)

    OdpovědětVymazat
  35. Je to moc dobrý nápad, bohužel jsem jej objevila až nyní... Bude se akce ještě opakovat? :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥