úterý 14. května 2013

řasenka Black Sensation |Dermacol|

Pohodové úterní poledne,
obědváte? Nebo se teprve chystáte? A co jste měly dobrého? Já už mám dávno po a za dvě hodiny tradá z práce :-) Tak se těším, že stihnu dnešní hokej :-) A abyste mohly o polední pauze relaxovat pořádně, tak tady pro vás mám recenzi na řasenku Black Sensation od firmy Dermacol.
Oficiální informace. Intenzivní černá prodlužující řasenka, která je oftalmologicky testována a je vhodná pro citlivé oči a nositelky kontaktních čoček. Viditelně prodlužuje řasy již od první aplikace a dodává pohledu svůdnost. Krémová textura s vitaminem E a panthenolem chrání a vyživuje řasy. Inovativní kartáček rozčeše a zajistí, aby i ty nejmenší řasy byly dokonale nalíčené. Přírodní včelí vosk fixuje tvar řas po dlouhé hodiny. Nerozmazává se a neopadává. Intenzivní černé pigmenty zajistí hlubokou ultra černou barvu.
Balení. Je elegantní, černo bílé. Mě se líbí moc, mám ráda hezké designy.
Kartáček a aplikace. Klasický, která se směrem vzhůru mírně zúžuje. Já nevím, asi se práce s ním celkem se dá. Opravdu nevím, ať se snažím jak se snažím, tak s výsledkem prostě nejsem moc spokojená. Což ovšem není vina kartáčku, s kartáčkem se pracuje celkem dobře, hezky se drží a dostane se ke všem řasám.
Výdrž. Drží hezky celý den, nerozmazává se, ani neopadává. Tam, kam ji člověk ráno nanesl, tam ji večer našel :-)
Pigmentace. Opravdu dostává svému jménu "black". Řasenka je opravdu velmi hezky pigmentovaná a dělá opravdu hezky černé řasy.
Odlíčení. Jedním slovem KATASTROFA! Odličovala jsem micelárkou, ale řasenka strašně štípala v očích! V tomto ohledu musím striktně nesouhlasit s tím, že je řasenka vhodná pro majitelky citlivých očí. To teda ani náhodou! Já oči citlivé nijak extrémně nemám, ale to štípání a bolest, no au!
Celkové hodnocení. Řasenka by měla být prodlužující, já za sebe musím říct, že ano, řasy prodlouží. Na druhou stranu ale třeba také podotknout, že to není žádný efekt, ze kterého bych si sedla na zadek. Znám řasenky, které mi za stejné podmínky udělají řasy pěknější a ve finále vlastně ani neštípou při odlíčení. Za sebe osobně moc nedoporučuju.

- značka: Dermacol
- cena: 199kč
- objem: 12,5 ml
- hodnocení: 5/10

* koupeno za vlastní

                                                                                                                   Evelin♥

12 komentářů:

  1. Pěkná recenze. A děkuji za varování, tuhle si nekoupím... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo, hokej :) Taky budu brejlit :)
    To balení vypadá bezva, moc se mi líbí. Štípe při odličování jo? No tak to nesnáším..a 5 bodů z 10 taky není moc. Díky za recenzi,alespoň vím, po čem nesáhnout :)Díky za další bezva recenzi.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. To jsem ráda! Já opravdu nevím, kde se stala chyba, ale mě štípe tedy strašně :-(

      Vymazat
  4. Skvělá recenze, Evelins :) tuhle si rozhodně nekoupím.. i když se mi zdá, že Ti krásně vlasy natočila.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě řasy..:D Omlouvám se :)

      Vymazat
    2. Děkuju :-) jojo, chybička se vloudila, člověk píše automaticky a je to :-)

      Vymazat
  5. Mě už by nesedl jenom ten kartáček.. :)

    jinak ti chci představit svůj nový blog, na který jsem se musela přestěhovat kvůli problémům s blogger.cz a doufám, že se staneš pravidelným čtenářem.. :)

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  6. Ten efekt bych také čekala větší...Škoda, jinak se mi tahle řada Dermacolu zdála docela dobrá.

    OdpovědětVymazat
  7. Ale na oku vypadá docela sympaticky. Škod ajen toho štípání při odlíčení. Já mám jejich Imperial Long Lashes a ta je nejlepší, kterou jsem kdy vyzkoušela! :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥