pátek 31. května 2013

Nožky k pohlazení

Léto se kvapem blíží a s tím se i blíží čas, kdy budeme odhalovat svá těla. Nemyslím faldíky na břiše, dnešní téma se bude týkat poměrně opomíjené části těla a to nohou. S rostoucí teplotou se odhazují nejen svršky, ale i obuv, bude převládat otevřená obuv, nazouváčky, žabky... Znáte to, potkáte upravenou krásnou slečnu/dámu/paní. Dokonalý účes, skvělý make-up, padnoucí vohoz, krásné boty a ... WTF??? Škaredé, nepěkné a neupravené nohy. Popraskaný výrazný lak na nehtech a nedej bože, popraskané, suché paty. A jak proti nim zabojovat?
zdroj
A přitom péče o nohy není nijak závratně složitá, stačí k tomu 3 jednoduché kroky:

Musí pryč!
A kdo? No přeci stará odumřelá ztvrdlá kůže. Tenhle krok asi zabere nejvíce času, to přiznávám. Ale stojí to za to, věřte mi! Ideální je nohy namočit, aby tvrdá kůže mohla změknout a lépe se potom odstraňovala. Proceduru můžete provést třeba po koupeli a nebo jako já každou neděli pěkně potom, co vyžehlím koš prádla si napustím lavorek s teplou vodu, přisypu levandulovou koupelovou sůl a prostě si ve vodě nožky rochním. A až mi voda zchládne, tak prostě a jednoduše plosky oškrábu pemzou a nebo škrabkou. Sama za sebe doporučuju použít do vody nějakou tu sůl nebo olejíček. Jednat z toho budete mít potěšení díky skvělé vůni, jednak můžete udělat něco málo navíc. Například levandule (kterou používám já) je používána právě na pedikúru díky svým dezinfekčním vlastnostem (pomáhá proti plísni, za kterou MIMOCHODEM může právě ztvrdlá kůže) a je také výborná na klouby a revma, takže kdo v práci chodí nebo jen stojí, tak je to ideální volba.

Zrníčka pomůžou!
Jako takovou určitou prevenci používám i peeling. Respektive, peeling používám jednak po samotném odstranění staré kůže, tak potom i v průběhu týdne.

Kdo maže, ten jede!
Aneb staré dobré pořekadlo funguje :-) Klíčem k úspěchu je hydratace. Nemažu jen po peelingu, ale každý večer. Máslo na nohy od Balea mám na nočním stolku, takže moje večerní procedura u postele zahrnuje lůjátko na rty, krém na ruce a krém na nohy. A všechny tyhle části těla mám ráno hebké a jemné.

A to je ve zkratce všechno :-) Ani to není tak složité, že? Příště se koukne blíže na výrobky, které mi v péči o nohy pomáhají. A abych ukojila vaši zvědavost, tak se můžete na ně podívat na fotce :-)

A co vy, staráte se o své nohy? Nebo to necháváte jen na letní sezónu :-)?



                                                               Evelin♥


13 komentářů:

  1. Kolík krémů :)... já se o nožky musím starat poctivě hlavně v létě, kdy nosím nejradši žabky, což je trochu nepřítel na paty... takže mažu...a nejlepší je zatím pro mě krém Sholl, o kterém jsem psala na blogu...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. jelikož jsem zase vytáhla zimní boty, tak je mi to tak nějak jedno :D ale jo, snažím se teď mazat, abych u moooře neměla hnáty jako lachtan :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ostuda, svoje nohy zanedbávám, ale už jsem si koupila krém s ureou od Baley a ještě si budu muset pořídit nějaký peeling :-)

    OdpovědětVymazat
  4. fuuuuj, ta prví fotka je fakt odstrašující příklad za všechny! já mám péči o nohy spojenou s holením nohou, sfouknu to při jednom, ať to mám z krku, ale peeling mě teda ještě na nožky používat nenapadlo ... počkám si na článek o výrobcích a třeba chytnu inspiraci ;)

    OdpovědětVymazat
  5. To je článek přesně pro mě. Těším se na článek o produktech na fotce, to bude bezva!

    OdpovědětVymazat
  6. Levandulová sůl je na nožky prostě nejlepší a nepřišla bych na to, kdyby nebylo Senzaboxu. Sama bych si jí nekoupila, protože na co sůl, když nemám vanu, že jo? No a od vyzkoušení té senzaboxové už kupuju pravidelně. Balea s ureou má u mě taky své místo.

    OdpovědětVymazat
  7. nastastie, nikdy som nemala kožu na nohach taku, ze by som ju musela oskrabavat, za zivot som to nerobila fakt ani raz, v lete je sice pata suchsia hlavne ked nosim zabky, ale kremujem nohy kazdy den cely rok, takze asi najlepsia je prevencia a nenechat to zajst az do takeho stadia:)peeling specialne na paty nemam a je to pre mna novinka, mam len telovy a s nim si vypeelingujem vsetko:)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná sbírka přípravků na nožičky - jsme na tom hodně podobně s péčí, i když já článek teprve chystám :-), jsem zvědavá na Tvoje recenze. Takovou tu péči o nohy provozuji celý rok, jen lakovat nehty se mi chce jen v létě :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já s patama bojuju, achjo :( Ale už vypadají koukatelně :)

    OdpovědětVymazat
  10. O nožky se starám celý rok,bezva jsou krémy od Oriflame a Balea s ureou.A nehty musím mít stále nalakované také po celý rok,líbí se mi to.

    OdpovědětVymazat
  11. Já používám vazelínu a nemůžu si stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám krém z Oriflamu - ten samý, co ty - a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna jsem si nechala dělat od známé pedikúru a nemůžu si to vynachválit, sama bych se toho nikdy nedokázala zbavit. Nemám na to tolik času a ani síly, ale teď už mi to udržovat snad půjde :-)
    Ty peelingy mi přijdou úplně nanic, přijdou mi na to krátké, budou dobré spíš jako ta prevence :) Většinou si spíš obrousím ruce než nohy :-D

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥