pátek 10. května 2013

oranžový krém Moisture Match |Garnier|

Příjemný pátek vám přeji,

mám pro vás dnes recenzi na první krém z řady Moisture Match. Tuto řadu nedávno uvedla firma Garnier na český trh a já měla to štěstí, že mi byla celá řada zaslána k zrecenzování. Nechci vás tahat za nos a všechny krémy bych s ohledem k typologii mé pleti rozhodně nedokázala objektivně zhodnotit a posoudit, proto jsem poprosila dvě kamarádky, zda-li by mi nepomohly. A jelikož mám tuze hodné a obětavé přítelkyně, tak vás vítám v dnešním neblogerském okénku mé kamarádky #1.
Oficiální informace "Svěží energizující gel pro unavenou pleť bez jasu: Wake me up"
Málo spíte, pleť je unavená a matná a potřebuje naopak rozjasnit? Zvolte rozjasňující gelový krém, který jí dodá energii. Obsahuje výtažky z citrusů a ibišku, které pleť stimulují a dodávají jí jasnější a zdravější vzhled. Krém má svěží citrusovou vůni a ultralehkou gelovou konzistenci, která se rychle vstřebává a nezanechává mastný film. Pleť je hydratovaná a rozjasněná zároveň. 
Charakteristika kamarádky #1. Takže nejprve popis mé lehce stárnoucí 38-leté pleti, je podle mého názoru smíšená, na tvářích sušší a na čele, nose  a bradě mastnější. Nemám ji nijak citlivou, snesu v podstatě bez újmy jakýkoliv krém.
Balení. Na první pohled velmi sympaticky vyhlížející krabička s jemným přírodním designem. Uvnitř je krém v tubě s odklápěcím uzávěrem, který mi k aplikaci připadá velmi praktický.
Vůně krému je jemná, přírodní, svěží. Mě to tak vyhovuje, nemám ráda u krémů výrazné, těžké vůně.
Konzistence je gelovitá, lehce řidší.
Aplikace. Krém se dobře nanáší, lehce se roztírá. Vadí mi, že po aplikaci zůstává na pleti lepivý pocit, který přetrvává asi 5 minut.
Účinky. Krém by měl mít rozjasňující účinky, který upřímně moc nepozoruju,. Pleť se mi zdá ale hladší (skoro jako dětská prdelka), což taky každý krém nedokáže. Takže bych to shrnula jako fajn letní krém (na zimu mám raději mastnější), od kterého nelze čekat žádné velké zázraky.
- značka: Garnier
- cena: 160 kč (teď jsem je viděla tuším v Kauflandu v akci za 88kč!)
- objem: 50 ml
- hodnocení: 7/10

Můj souhrn. Text kamarádky jsem nijak neupravovala, pouze jsem tomu dala grafickou podobu :-) Hodnocení 7 bylo uděleno zejména kvůli pocitu lepivosti, který nebyl kamarádce úplně příjemný. Doufám, že mi dnešní "ulejvání" odpustíte a příště už vám zase zrecenzuju něco já :-)

* krém mi byl zaslán PR zastoupením Garnier a já děkuju za možnost vyzkoušení 

                                                                                                                   Evelin♥

6 komentářů:

  1. Díky za článek.Ta delší lepivost by mi vadila,ale jinak věřím,že je krém fajn.Jsem zvědavá a těším se na další.

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo by fajn kdyby tu bylo někde vypsané složení, ať víme, co způsobuje tu hebkost :-D /mám svůj tip :D /

    OdpovědětVymazat
  3. ja ho akurát tiež testujem tak som zvedavá či sa zhodneme :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥