úterý 28. května 2013

Dárkování !!!

Krásné úterní ráno!

Tak nějak zvládla prokoučovat 300 čtenářů, stejně tak 100.000 shlédnutí stránky. Za oba dva počiny jsem vám chtěla poděkovat nějakou tou kosmetickou odměnou, žal bohu nestihla jsem včas zareagovat ani za jednu :-( Já osobně razím pravidlo, že důvod se vždycky najde, tak je tady :-) A důvodů mám rovnou několik! Hlavní důvod je tedy jedno velké poděkování. 

Chci vám poděkovat za to, že:
- jste úžasné a skvělé!
- máte vkus! /vycházím z toho, že čtete můj blog :-)))/
- máte srdce na správném místa! /36,8kg kosmetiky je váha jako blázen/
- mě podporujete, čtete, komentujete!
- že jste! Protože bez vás by ani můj blog nebyl tím, čím je!

A o co hrajeme? O čtyři pleťové krémy značky Lirene:
  • třešeň a citron lehký osvěžující hydratační krém (od 20 let), 
  • hydratační krém s kolagenem (4D) pro zlepšení elasticity pleti (od 30 let), 
  • zjemňující vyživují krém s mandlovým olejem (od 35 let)
  • regenerační liftingový krém s aloe a máslem karité (od 40 let)

Pravidla:
1. sledovat můj blog
2. milovat mě a tajně mě zbožňovat
3. napsat, který krém by vás lákal
4. napsat svůj email
5. složit mi krásnou oslavnou báseň /nepovinné/ :-)

Soutěž je rychlovka, končí 1.6.2013 ve 12 hodin a výherce vylosuju ještě v průběhu dne, aby mohl mít radost na Den dětí :-)
                                                                Evelin♥

PS: Držte si pěsti ;-)!

40 komentářů:

  1. Ahoj!
    Hydratační krémy Lirene mě lákají už dlouhou dobu, ale musím říct, že třešeň a citron, který by pro mě byl nejvhodnější, jsem v drogériích ještě nezaznamenala.. asi jsem ignorant! :))
    koubova.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc se mi líbí krém s kolagenem :). Sleduji tě už někdy od začátků, tak mám radost, že tě blog stále baví a máš už přes 300 čtenářů. Držím palce i dál! in-your-face@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. třešeň a citron
    vera.p@centrum.cz
    Je skvělý, jak se tvůj projekt s kosmetikou vydařil!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj nemám básnické střevo,ale něco málo snad zkusím.
    Evelinka radost dělá od rána až do večera.Charitou i dárečky pro pravidelné čtenářky.
    Krém s kolagenem.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Blog sleduji už dlouho a básničku po mně, prosím, nikdo nechtějte! :D Jinak lákal by mě ten liftingový krém od 40 let, mohla bych ho podarovat mamce a taky by ho mohla otestovat, jak moc liftingový vlastně je.
    snikka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak že tě myluji, je veřejně známá věc, to splňuji dokonale:-)
    Volila bych krém s kolagenem nebo mandlovým olejem.
    lazarkova@gmail.com
    Noooo a ta báseň...
    Evelínčin blog
    čtu po celý rok
    velice se při tom bavím
    každý nový příspěvek slavím!

    No, tak snad radši stačí:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Blog sleduji uz dlouho; misto lasky a zboznovani spise obdiv a uznani; laka me ten krasavec s kolagenem; ca.roll.ka@seznam.cz; nebudu se (ani tě) ztrapnovat, basnicky mi nikdy nesly :)
    Hodne inspirace a radosti z blogovani i dal! K.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Evelínko,
    i když mi je něco pod třicet, měla bych zájem o krém 40+ s aloe vera, pokud bych vyhrála, což nepředpokládám, věnovala bych ho mamce, která slaví za týden padesátiny.
    Janabeet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Blog sleduju už dlouho, ale to sis určitě všimla. :)
    Nejvíc se mi líbí krém s mandlovým olejem, i když nespadám do téhle věkové kategorie. :)
    Ehm, ehm, tak tedy:
    Na bloggeru zase článek,
    Evelin má pro nás dárek!
    Její články čteme rády,
    jsou to užitečné rady.
    Vivat Evelin na věčné časy! (:D)
    Ať je v tom našem světě více krásy.
    Ať psaní vydrží, články jsou čtivé,
    témata skáčou sama a čtenářky jsou milé.

    Víc toho asi po ránu nezvládnu. :) Jen se bojím, že je to málo oslavné. :D
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Jé děkujem za super soutěž :) Od Lirene mám jen tonikum a je parádní. Líbil by se mi ten s kolagenem.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To je fajn soutěž =)
    Od Lirene mám odličovací mléko a tonikum a obojí je moc fajn, takže i do krému bych vložila svou důvěru =) Líbil by se mi ten s mandlovým olejem =)
    criminal.girl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, po krému Lirene jsem se už dívala, protože mi moc vyhovují jejich pleťová mléka a tonika.;o) Nejvíce je mi sympatický třešeň citrón, teď na léto mi přijde nejlepší.

    tina.dob@hotmail.com

    Měj se krásně a ať blog i nadále prospívá.:o)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem bohužel v práci, tak nemám čas skládat oslavnou báseň, leda že bych to dala dětem v hodině jako mimořádný úkol:)
    Jelikož mi bude příští týden 29, tak bych si přála krém pro ty třicítky( ach jo!) :)))

    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Třešeň a citrón a taky se pokusím o básničku :-)

    Když se zdá, že je život těžký
    Když za týden člověk má tři zkoušky
    Když z počasí mám jen depky
    Tak čtu blog Evelinky

    Hned se potom cítím skvěle
    Optimismus se šírí po celém těle
    Tak Ti musím poděkovat
    Že Tě baví psát a blogovat :-)

    No vím nic moc, ale snaha se cení :D
    thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je parádní soutěž, moc ráda se zúčastním. :) Sleduji už dlouho i na fb. Nemůžu ti říkat, že tě zbožnuju, protože jinak by to nebylo tajné ne? To dá rozum :D Nejvíc by mě lákal hydratační krém s kolagenem (4D) pro zlepšení elasticity pleti :) Tak třeba budu mít štěstí a dostane se ke mě :o) (mail je StochlovaAdela@seznam.cz)

    No, nevím jestli je to oslavná báseň,ale něco dám dohromady :D :D

    Evelin je naše zlato,
    dárečky nám rozdává.
    Vyhrajeme, máme na to?
    To jsem strašně zvědavá.
    Blog má super a všechno tady.
    Je to prostě holka jak má být,
    má mozek, postavu i vnady,
    prostě vše a nemusí o tom snít.
    Evelinku máme rádi,
    je to přece bohyně :D
    Jsme s ní dobří kamarádi
    a vzíváme jí v modlitbě.

    :D :D čas složení 10:44-10:46 :D :D
    Oslavná básen by Dullsinea :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná soutěž :) a gratuluji k blogu, takže jen tak dál :).. A bohužel nemám mozek na básně :( :D

    obsidian-butterfly@seznam.cz a kdyby se mi poštěstilo, tak bych chtěla třešeň a citron :)

    OdpovědětVymazat
  17. Líbí se mi třešeň a citron lehký osvěžující hydratační krém:)

    vermilion@atlas.cz

    Gratuluji k takové váze! Je vidět, že lidi mají srdce :)

    OdpovědětVymazat
  18. Hrozně jsi mě pobavila :D ale na oslavnou báseň nemám gule. Každopádně tě miluju i zbožňuju a gratuluju k tolika čtenářům a přeju ještě hodně blogových úspěchů. Nejvíc by se mi asi zamlouval krém s třešní a citronem na mojí mladou tvářičku :). Měj se hezky! Veronicca00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Posílám ti hubičky,
    za Lirene krémíčky!
    Milujem tě, Eveli,
    a jsme z tebe v pr..li!

    Jen tě prosím, piš nám dál,
    recenze, co život dal.
    Přeji další třístovku,
    a teď mě verš nenapadá,
    aby se to hodilo,
    na slabiky sedělo.

    Evelinko, zůstaň s námi,
    my tě přece máme rády.
    Můj mejla už dávno znáš
    a proto mi kréma dáš :P

    Miluju tě tajně,
    uctívám tě veřejně
    a na další kávičku mi prosím dones krém s kolagenem :** :D :D

    Gratuluju k třístovce i překročení 100 000! Čtu tě moc ráda, to asi víš, i když jsem jenom kapka v moři čtenářů :)

    OdpovědětVymazat
  20. Líbí se mi - třešeň a citron lehký osvěžující hydratační krém :-) O básničku bych se pokusila, ale bohužel na tyhle věci nemám zrovna talent :D každopádně moc gratuluju k úspěchu!
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Najviac by ma potešil prvý krem čerešňa a citron :) od lirene som ešte žiadny krém nemala tak by bolo fajn nejaký vyskúšat :)
    22ivka11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. první krém, ten od dvaceti let bych si přála :) gratuluji k takovému vysokému slédnutí a ke 300 hodným čtenářům :) máš super blog, i já tě moc ráda sleduji.. přeji ti další a další milé čtenáře, mnoho shlédnutí a hodně úspěchů v blogování :) 26nikolka26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj,
    básničku nevím, leda tak portugalskou, protože se učím na státnice a už mi z toho trošku hrabe a česky zapomínám mluvit:D
    Já bych chtěla ten první:) Paja.Barosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. 1. sledujem ako veronika bejdova
    2. milujem a tajne zbožňujem
    3. aj keď mi je 22, štúdium ma obralo teoreticky o 4 roky života, ale prakticky o 10, takže krém pre 30+ :)
    4. veronika.bejdova163@gmail.com
    5. Mala to byť dlhá báseň
    z ktorej srší obdiv, bázeň.
    Bude to však len rým krátky,
    čo sa zmestí na dva riadky.

    Evelin je správna kočka,
    tak nech sa tisícky čitateľov čoskoro dočká :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ten s mandlovým olejem je přesně pro mě, i přesto, že mi není tolik let..
    Pozor aby se to milování a sledování tebe nezměnilo v nějakou divnou formu stalkerství :D
    wr55@centrum.cz

    Evelin, Evelin,
    na tvém blogy zaháním svůj splín,
    bloguj dále, bloguj moc,
    bloguj nám všem pro radost.. :D

    OdpovědětVymazat
  26. Mě by moc lákal ten první krém :-)
    sleduji jako Kešule Nepovímová
    aranell.ix@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. Zdravím, tak mě zaujal ten s mandlovým olejem
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Evelin, krásně napsáno.. a skvělá GA :) Kosmetiku Lirene mám moc ráda :) Lákal by mě ten třešňový s citronem :)

    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Mandlový! :-) Báseň po mně ale nechtěj, moje estetické cítění se na poezii rozhodně nevztahuje, takže by z toho spíš vznikla nějaká kletba :D

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. potešil by ma ten čerešňový krém s citrónom... :)
    a básničku po mne naozaj nechci... :D

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  32. citron a třešeň - jasná volba :)
    nakafickosivet@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoooj,
    mám ještě mladou pleť, tak bych zvolila citron a třešeň :p
    A báseň no, ehm:

    Evelinka, Evelinka,
    blogerská je to lesní žínka,
    drogérkové výrobky má ráda,
    mám ji v GFC za kamaráda,
    nevím co bych o ní ještě řekla,
    mé básničky by se možná lekla,
    tak už radši píšu "pááá",
    měj se krásně, buď stále svá!

    nojo, sranec, ale tak :D

    Tvá Hana

    hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Milá Evelínko, krásné dárečky, tak se dovolím přidat. Sleduju Tě chvíli a díky Tvé charitativní akci jsi získala mé srdce :-D
    Mám ráda mandlový olejík, tak ten krémíček od 35 let - j,j už jsem v té kategorii :-). Básničku bych Ti ráda složila, ale nevládnu moc veršováním - přeju ať Tě blog stále baví, ať jsi zdravá a stále krásná, ať máš spoustu obdivovatelů, protože máš široké srdce a to si zaslouží být milováno.Pa eM
    mfrohlichova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  35. moc vtipné zadání, jen co je pravda :D se člověk pobaví, ani nemusí nic vyhrát a má lepší náladu ;) já bych brala ten třešňový s citrónem, kdybych mohla ;) a teda jako báseň chceš, jo? oslavnou? máš ji teda mít!

    Sláva, sláva,
    Evelinka dárky dává!
    Každý, kdo ji miluje,
    vymýšlí hned básničku,
    ten, kdo tajně zbožňuje,
    namáhá si hlavičku.

    dobré, ne? jsem na sebe pyšná :D ladavanova@gmail.com (příští týden kafe!) ;)

    OdpovědětVymazat
  36. Pár výrobků od Lirene jsem už vyzkoušela a se všemi byla moc spokojená, takže krémíky mě lákají. Kombinace třešeň-citron zní sice velmi chutně (nějaké tělové mléko s touto vůní by Lirene v sortimentu nemělo? budu muset zapátrat), ale obávám se, že by byl na mě už moc lehký, tak kdyby se štěstí usmálo, prosila bych ten s kolagenem :-)

    Pro Tvůj sympatický blog Ti přeju spoustu inspirace do budoucna, hlavně ať Tě to nepřestává bavit :-) A koukám, že některé Tvé čtenářky mají opravdové básnické střevo, chválím :-)

    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Od Lirene jsem měla pár testrů a spíš vyhovovaly mé mamině :D :)
    Takže proto mě láká zjemňující vyživují krém s mandlovým olejem :)
    Chvilku tvůj blog sleduji a líbí se mi :)
    A mail: annet007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduji :)
    Já jsem bohužel v kategorii - Hydratační s kolagenem :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sledujem ako vik ppop :)
    Lákal by ma ten prvý: čerešňa a citrón :)
    e-mail: vik.ppop@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. 1. Sleduji. :)
    2. Miluji a tajně zbožňuji, hlavně pro tvé dobrosrdečné skutky.
    3. Zaujal mě ten s kolagenem (už stárnu, ách jó).
    4. runa.ars@gmail.com
    5. Make-up, rtěnka, oční linka
    - všechno zvládá Evelinka!
    Na její rady vždycky dám,
    u článků se usmívám. :)
    Ať tu s námi dlouho je
    a stále skvěle bloguje!

    (mám střevo, ale slepé, bohužel...) :D

    Krásný den!
    Runa

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥