pondělí 20. května 2013

Fashion TAG

Tak si takhle brouzdám po blozích a hele, co nevidím - další TAG :-) Tentokrát by to mohlo být teda (pro mě) dost zajímavé, jelikož se nejedná vůbec o kosmetiku, ale o FASHION TAG. Muhehe :-) Takže s chutí do toho a půl TAGu je hotovo :-)

1. Jak bys popsala svůj styl?
Jednoduchý. Naprosto. A hlavně pohodlný! Komfort je pro mě na běžný den prioritou. Pokud nemám nějaké schůzky či jednání, tak si vystačím s džínami, tričkem a nějakým barevným šátkem.

2. Co tvoří základ tvého šatníku?
Překvapivě oblečení :-) Samozřejmě kalhoty (džíny), jednoduchá jednobarevná trička a spousta šátků, které dokáží jednoduchý nudný outfit poslat o level výš.

3. Co je nejdražší věcí ve tvém šatníku?
Pokud se počítají i boty, tak jednoznačně kožené kozačky.

4. Jakou věc by sis přála pořídit?
Desítky a desítky kabelek a bot!!!!

5.Kolik utrácíš za oblečení?
Myslím si, že kolem 1000,- za měsíc. Jak kdy. Když si jdu koupit boty nebo zimní bundu, tak je to samozřejmě víc :-) Není pravidlem, že bych každý měsíc utrácela stejně.

6. Jaká jsou tvá nejoblíbenější místa, kde nakupuješ?
Mám strašně moc ráda F&F, dále H&M (ale bytostně nesnáším jejich kolekce "made by"... už je jedno jestli je to Beyonce nebo Pepa z Horní Dolní), ale nepohrdnu ani Vietnamci :-) Dají se u nich sehnat trendové kousky a člověk nemusí vysolit půlku výplaty.

7. Jaká je tvá oblíbená vůně?
Momentálně je  Acqua di Gioia od Armani.

8. Jaký styling vlasů máš nejraději?
Obyčejný culík nebo rychlý "smotanec".

9. Co si oblečeš, když potřebuješ jít rychle ven a nemáš ponětí, co si vzít?
Rifle, tričko, sáčko a baleríny.

10. Jmenuj módní trend, který chceš, aby se vrátil a zůstal?
Módu 30.let!!! Elegantní kostýmky, rudé rty a nádherné účesy!!!

Tak, to je ode mě pro dnešek všechno. Vidíte (čtete samy), co se týče módy, tak je tu nuda :-) Asi je dobře, že mám blog o kosmetice a ne o módě, jelikož mám obavy, že by ho nikdo nečetl :-) Budu ráda, když mi do komentářů hodíte třeba odkaz i na vaše odpovědi :-) 

Mějte pohodové pondělí!

                                                                                                                                                                                                 Evelin♥



16 komentářů:

  1. Hmm představuji si, jak by to na ulicích vypadalo dnes, kdyby letěla móda 30. let :D..muži ve fracích by se mi líbili :).
    Z obchodů mám taky ráda HMko, ať si ho kritizuje, kdo chce, jak chce :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,a no, pánové byli důstojní a šarmantní, ne s rozkrokem u kolen jako dnes :-)

      Vymazat
  2. Pěkné. :) Kdyby se tak móda vrátila, jen co je pravda! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super TAG!:)) Taky by se mi libila moda z dob minulych, ale kdo vi treba se to jako vsechno vrati :)

    OdpovědětVymazat
  4. jeee, dekuji za napad...urco budu pokracovat ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tag se mi líbí, stručně, jasně, výstižně :-D. Ty třicátá léta hlavně v pánské módě bych brala okamžitě :) Háemko není vůbec špatné, ale člověk musí trochu koukat, aby nevybral nějaký "aušus" :) a Beyonce a spol. to taky fakt nemusím....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty kolekce od celebrit připadnou prostě divné...

      Vymazat
  6. Acqua di Gioia je nejlepší vůně na světě! Tahám jí v atomizéru úplně všude
    :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak uz je to tady :)
    http://wimim-wimim.blogspot.co.uk/2013/05/fashion-tag.html

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥