pondělí 13. května 2013

Krém na ruce |Cien|

Pohodový začátek dalšího pracovního týdne,
šla jsem malinko do sebe a snažím se přispívat malinko častěji, tak doufám, že z toho máte radost :-) Dnes se podíváme na zoubek SOS koncentrovanému krému na ruce od značky Cien, kterou najdete běžně v řetězci Lidl. Jakože já prostě krémy na ruce potřebuju. Pořád. Mám je všude - na stole v práci, na stole v obýváku, na nočním stolku, v koupelně i v kabelce. Tam dokonce 3.

Oficiální informace. Intenzivní a okamžitá pomoc pro velmi suché a namáhané ruce. Nanášejte několikrát denně podle potřeby a vmasírujte do pokožky. Vystačí na cca 200 aplikací.
Složení. Voda, glycerin, cetearyl alkohol, phenoxyethanol, kyselina palmitová, kyselina stearová,cetearyl sulfát sodný, benzylalkohol.
Obal. Klasická drogérka. Prostě plastová tuba, zaklapávací víčko. Nic co překvapí, nic co nadchne, prostě normální obal. Víčko drží poměrně pevně, takže bod nahoru, protože v kabelce vás potom nečeká nepříjemné překvapení :-)
Vůně. Voní to jako vazelína. Nebo kalciová mast.
Konzistence. Zmáčknu a nic. WTF? Je to rozbitý? Tak mačkám, mačkám a ejhle, ono něco leze! Takže to asi není zas tak rozbitý, jak jsem si myslela :-) On to možná krém ani vlastně není, barvou i konzistencí připomíná vazelínu.
Účinky. Hydratace je vlastně docela fajn. Krém je poměrně dost mastný (zejména díky glycerinu). Co se týče vstřebávání, tak je to takové pomalejší, jelikož je krém vážně hodně hutný. Někdy trvá i celkem dlouho jej rozmazat, abych neměla celé ruce bílé. 

- značka: Cien
- cena: 29 kč (75 ml - na obalu píšou, že by měl vystačit na 200 použití)
- objem: 75 ml 
- hodnocení: 7/10 

Tak jako že průměrný krém na ruce. Účinky nějaké má, ale úplně nějaká supr trupr hitparáda to teda rozhodně není. Pokud mažete jako blázen a úplně se vám nechtějí vyhazovat peníze, tak s chutí do toho. Já si pro něj asi podruhé už asi nepůjdu...
                                                                                                                   Evelin♥

14 komentářů:

  1. To vsakování mě celkem odradilo a i konzistence... přičemž čekat než krém vyleze a zestárnout u toho o 10 let se mi taky nechce :)
    A jinak z častějších článků mám radost a věřím, že i ostatní čtenářky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda té konzistence, kvůli ní bych si ho dávala asi jen před spaním...

    OdpovědětVymazat
  3. Mně vadí konzistence i vůně, na celé ruce si ho nedávám, jen na nějaká extrémně oschlá nebo popraskaná místa a to funguje dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, na extrémně suché a popraskané ruce může být ideální. Já tímto problémem netrpím, takže nemůžu úplně posoudit :-(

      Vymazat
  4. Za tu cenu by možná stálo za to si ho pořídit :), tuhou konzistenci naopak vyhledávám :)...zatím jsem měla k cien spíš despekt, ale uvidíme :).
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám značku Cien docela ráda, vyhovují mi šampony a hlavně gel na intimní hygienu, ještě jsem nenašla přemožitele :-)

      Vymazat
  5. nemám ráda krémy, které se dlouho vstřebávají, takže mě to dost odradilo od této koupě. Díky za recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, jsem ráda, že jsem mohla být alespoň malinko nápomocná.

      Vymazat
  6. Mé ruce se vzpamatovávají z vleklého ekzému, po kterém se mi extrémně vysušila kůže. Suchá kůže se mi dokonce tak loupala, že nyní na pár prstech nemám otisky :D a jediné co mi pomáhá to hydratovat je právě tenhle krém. Mažu se s ním několikrát denně, nedráždí mi to ještě víc a vsákne se mi rychle, takže pro lidi se suchými ekzémy je to ideál :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že ti pomáhá! To je super!!!

      Vymazat
  7. Po tom už jsem kolikrát pokukovala ale nakonec jsem si objednala z Avonu za 29,- takže pohodička :D.
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥