středa 29. května 2013

růžovo-modrá kombinace pro suchou pleť

A máme tady poslední díl "seriálu" o krémech z řady Moisture Match :-) Sada obsahovala 4 krémy. Dva jsem dala kamarádkám k recenzi, jelikož bych je díky typu své pleti nedokázala objektivně zhodnotit a pro sebe jsem si ulila zbývající dva - růžový Goodbye dry pro suchou a velmi suchou pleť a modrý Start afresh pro pleť normální až suchou. A na ty se dneska podíváme trošku blíže :-) Ale hezky popořadě.
* krém mi byl zaslán PR zastoupením Garnier a já děkuju za možnost vyzkoušení

Start afresh - lehký zjemňující krém pro normální až suchou pleť
Pleť netrpí žádnými problémy, ale chcete, aby si optimální hydrataci udržela v průběhu celého dne. Zajistí 24 hodinovou hydrataci. Výtažek z modrého lotosu spolu s rostlinným elixírem a exkluzivní směs ultra lehkých olejů se postarají o celodenní hydrataci normální až suché pleti. Díky jeho nemastné textuře se krém rychle vstřebává a pleť osvěžuje. Výtažek z lotosu s rostlinným elixírem mu dodávají příjemnou čerstvou vůni.
Balení. Klasická tuba s odklápecím uzávěrem, takže hygiena a praktičnost v jednom.
Vůně. Vůně je mi moc příjemná, je taková lehká a svěží. Já teda na popisy vůní moc nejsem (což jste asi poznaly) :-) Podobně mi voní všechno, co by mělo vonět mořem :-)
Konzistence a aplikace. Krém má krémovou konzistenci, je lehký, roztírá se jedna radost. Krém se vstřebává moc dobře, není problém se s ním ráno namazat a za pár minut nanášet make-up. Nezanechává žádné nepřijemné pocity, ani lepivý pocit, ani mastnota, žádný film na obličeji necítím.
Účinky. Krém používám každé ráno (jako denní krém). Jak jsem už psala, tak vstřebání je  rychlé. Žádné extra mega účinky nepozoruju, ale na druhou stranu, k tomu ani nebyl krém určen :-) Pleť je hydratovaná a hezky vyživená, tak s tím nemám nejmenší problém :-)
- značka: Garnier
- cena: 100-160 kč
- objem: 50 ml
- hodnocení: 8/10 

Goodbye dry - bohatý vyživující krém pro suchou až velmi suchou pleť
Vaše pleť potřebuje intenzivní výživu a ochranu. Výživná textura je obohacena o mastné kyseliny omega 3 a 6 a bambucké máslo, které zabraňují vysušování pleti a chrání před vnějšími vlivy. Olej z heřmánku a další bylinné výtažky pleť zklidňují a léčí. Pleť je vyživená, hydratovaná a chráněná.

Balení. Klasická tuba s odklápecím uzávěrem, takže hygiena a praktičnost v jednom.
Vůně. Vůně je mi opět moc příjemná. Osobně tedy heřmánek necítím, ale nějaké takové malinko sladší bylinky ano. Ale identifikovat přesněji vůni opravdu neumím :-( 
Konzistence a aplikace. Krém je hutný jako blázen. I přes hutnou strukturu se dobře roztírá, ale pozor na mastný film. Po aplikaci se lesknu jako prasátko :-) Jako denní krém bych ho doporučila opravdu velmi suché pleti. 
Účinky. Začala jsem krém používat jako denní krém ještě v době, kdy jsem měla po zimě na tvářích suché flíčky a musím říct, že mi s tím krém hodně pomohl. Poté, co se oteplilo jsem ho vyměnila za lehčí modrou variantu a tenhle si nechala jako noční krém a jsem naprosto spokojená. Jdu sice do pelechu s lehce lesknoucím se ksichtíkem, ale ráno potom stojí za to! Pleť je hezky hladká, nemastím se, nelesknu. Mám pocit, že pleť je dobře hydratovaná a vyživená.
- značka: Garnier
- cena: 100-160 kč
- objem: 50 ml
- hodnocení: 8/10 (kvůli konzistenci a absenci nočního "brášky")

Celkové shrnutí: Za sebe musím říct, že jsem s krémy spokojená. Myslím si, že splňují to, co slibují. Oba dva krémy hydratují podle toho, co mají napsáno na obale a já s tím nemám nejmenší problém. Osobně po těchto krémech už asi nesáhnu, jelikož vhledem k mému narůstajícímu věku hledám už i něco proti vráskám. Na druhou stranu si myslím, že pro mladou nenáročnou pleť bez akné, která potřebuje hlavně tu hydrataci a výživu to bude krok správným směrem.

Co vy a krémy z řady Moisture Match? Předpokládám, že aspoň z blogů znáte, ale máte někdo ozkoušeno na vlastní kůži? Co na ně říkáte? 


                                                               Evelin♥

10 komentářů:

  1. odzkoušeno nemám, ani mě nelákají, nějak k nim nemám důvěru, ani nevím proč. Rozhodně bych si je sama nekoupila.
    ale recenze pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu. Sama od sebe bych si je asi taky nekoupila, hledám v krému už víc, kvůli vráskám.

      Vymazat
  2. Já jsem teď vyhrála růžový v GA... a teď jak se oteplilo, tak je to fakt až dost mastné... i když má pleť sušší, tak přece jen ne tolik jako v zimě... v zimě bude ideální :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Já na ně zatím jen koukám v recenzích (tahle se mi třeba líbí moc. ;)), ale v obchodě mě moc nelákají... :) Přeci jen, asi si raději pořídím něco jiného... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec mě nelákají. Koupila jsem si nové krémy od Dermacolu, noční a denní pro třicítky a jsem velmi spokojená, dělají co mají:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémy od Dermacolu jsou moc fajn, pár jsem jich vyzkoušela.

      Vymazat
  5. Já mám ten samý problém jako holky v komentářích nademnou. Prostě mi nezaujaly natolik, abych šla a koupila si je. Spíš si dělám zálusk na lepší srandy :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥