neděle 12. května 2013

Co mi jde |TAG|

Příjemnou, i když u nás stále deštivou neděli. Dnes tady pro vás mám povídání  a to v podobě TAGu s názvem "Co mi v kosmetice jde?" Byla jsem nominována An z blogu Hellou, Beauty! Její verzi tohoto TAGu najdete zdeA na co jsem podle mě v kosmetice dobrá já? Jdeme na to.

Mytí štětců. Musím přiznat, že mě mytí štětců úplně nebaví, do určité míry to beru jako nutné zlo, ale štětec na make-up umývám po každém použití. Mám ráda, když jsou voňavé a čisté. Navíc jsem poměrně háklivá a nerada bych se z něčeho osypala. 

Péče o nohy. Někdy jsem na mazání prostě líná, nějak se mi nechce ztrácet čas a mazat takovou neuvěřitelnou plochu tělu :-) Ale nohy ne, nohy VŽDYCKY večer před spaním namažu!

Odlíčení. Odlíčená prostě nejdu spát. Prostě teď už NIKDY! Stejně bych ani neusnula s make-upem na obličeji. I s poměrně vysokou hladinkou v krvi prostě do té koupelny jdu a pleť odlíčím.

Mediální masáž. Myslím, že jsem celkem odolná mediálním kampaním všemožných firem i těm blogovým. BB od Garnier jsem vyzkoušela až od maminky, která si ho koupila, Ziaju jsme používala dříve než ji blogový svět objevil, micelárku od Biodermy jsem si koupila poprvé loni na podzim a první asijský BB krém mi přijde poštou tento týden. Možná jsem pro někoho zaostalá, ale pro mě je to plusový bod. V kosmetice jsem prostě dobrá v tom, že nedám na reklamu (a často jsem za to ráda!)

Líčení. Stíhám líčení celého obličeje do 7 minut, se stíny, tvářenkou, linkami. No jo, trénink dělá mistra :-) Samozřejmě, když mám čas, tak si s tím vyhraju.

Nehty. jsem světový rekordman v umění ulomit si nehet/přivřít si ho do zipu/oprýskat si lak na nehty. Prostě mít hezké nehty je u mě velmi náročná disciplína a stojí mě to víc námahy než se zdá.

Hlídám si datum spotřeby. U kosmetiky stejně jako u jídla, jsem na tohle strašný úchyl a než najdu datum spotřeby na krému jsem schopna u něj strávit před regálem celou věčnost. A když ho nenajdu, tak ho prostě nekoupím. 

Myslím, že bych možná ještě něco našla, ale jak se říká, samochvála smrdí, tak to raději utnu :-) Mějte pohodovou neděli a nezapomeňte na své maminky dnes! Pa

                                                                Evelin♥

10 komentářů:

  1. S nehty jsme na tom stejně, neskutečně výkonné v lámání nehtů a odrbání laků je zapínání autosedaček. To je sázka na jistotu, že to manikúra odskáče.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek, také bych nešla spát nenalíčená, a s mazáním celého těla se lepším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také nemůžu jít spát neodlíčená.. to je prostě fuj. A to s datumem spotřeby je zajímavé - já jsem takový blázen u jídla a ikdyž to prochází ten den, tak už to prostě nesním - ikdyž tomu asi nic není. :D Ale u kosmetiky na to moc nekoukám.

    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím jídlem to máme stejně a já tohle z ničeho nic začala praktikovat asi před rokem i u kosmetiky :-)

      Vymazat
  4. Shodnu se s tebou na odlíčení a mediální masáží. Do teď nemám vyzkoušenou Biodermu, nevlastním Asijský BB Crem, krom vzorečků a skoro všechno si pořizuji až po přečtení stovky kladných recenzí :D.

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥