čtvrtek 9. května 2013

laky na nehty |Yves Rocher|

Tak už zase v pracovním procesu dnes, uf. Když čtete tento článek tak jsem buď živá a bolí mě zadek nebo jsem mrtvá. Jiná varianta podle mě neexistuje, když vezmeme v potaz, že jsem se dnes vyrazila do práce na kole. Trasa Otrokovice-Zlín, cca 14 km, tak čekejte na report večer :-) A abych byla i po cestě číča, tak musím mít nalakované nehty, že ano :-) A tak se s vámi moc ráda podělím o své dojmy na laky na nehty od značky Yves Rocher.
Balení. Klasická malinká skleněná lahvička, moc se mi líbí jarní kytičkovaný design, takový jemný a holčičí. Tohle se povedlo moc. Barva. Vlastním dva odstíny. Prvním je Rose Pastel, jedná se o světlounce meruňkový lak, který obsahuje úplně miniaturní třpytky. Druhým odstínem je Rose Sorbet a to je jaksái taková růžovo oranžovo červená barvička (já vím, na popis barev jsem debil). Štěteček by možná mohl být trošku lepší, vyhovovalo by mi, kdy by byl více "chlupatý", připadne mi takový vypelichaný. Nicméně, pracuje se s ním moc dobře. Konzistence laku je tak akorát, není ani hustá ani řídká, což mi naprosto vyhovuje, dobře se mi s takovou konzistencí pracuje a nejsem aspoň zapatlaná všude jinde :-) Pigmentace. Je více než obstojná, u světlého laku stačí nakrásno 1 vrstva, u tmavšího postačí dvě (já teda osobně dávám vždycky dvě vrstvy u každého laku). Výdrž. Bez nadlaku necelé 2 dny, kdy s emi začínají šoupat špičky, s nadlakem krásné 3-4 dny (podle toho, jak moc mlátím do klávesnice).
- značka: Yves Rocher
- cena: 59 kč (* koupeno za vlastní penízky)
- obsah: 3 ml
- hodnocení: 8/10

Mě se tyhle barvičky líbí moc. Světlounká je decentní a elegantní a vypadají s ním nehty krásně upravené. Tmavší barvička je skvělá na léto, je taková veselá, letní a mě se líbí moc.

Laky na nehty jsem já osobně koupila na portálu www.kosmetickeslevy.cz, který provozuje moje milovaná Luc. z blogu Život podle Lucie, který je plný vtipných zážitků a skvělých recenzí na přírodní kosmetiku. Na portálu najdete výhodné akce na kosmetiku, která není úplně běžně k dostání a když už ano, tak určitě ne za takovou cenu. Jednoduše si vyberete produkt, na email vám dojdou pokyny k platbě a vy zaplatíte. Jakmile Luc. dojde platba, zašle vám voucher a vy jeho kód hodíte na webovky a huráááá - produkt je váš. Zaslání bylo na jedničku! Ani jsem nemrkla a balíček byl doma! Pokud tenhle portál neznáte, tak jukněte, třeba vás něco zaujme!  Jo a mě ty 2 laky vyšly na 89kč, no nekup to ;-) 

Mějte parádový čtvrtek! :-*


                                                                                                                   Evelin♥


11 komentářů:

  1. Vždycky kolem nich jdu a nakonec si žádný nekoupím, ale po tvém článku už možná ano :). Mají taky roztomilé lahvičky, další důvod, proč je vyzkoušet ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! A ty barvičky jsou úžasné! na léto vážně dokonalé!

      Vymazat
  2. to jsem nevěděla, že yves rocher má i laky na nehty :D ale ten tmavý vypadá moc pěkně! :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se laky taky moc líbí... :) (O to divnější je, že zrovna teď doma žádný nemám... :) )

    OdpovědětVymazat
  4. Já zbožnuju laky. No a tohle jsou moc fajn barvičky.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám jich doma asi 10 a plánuji koupit další - tedy z limitky, která jej jen ve Francii, což je škoda. osobně mi laky taky drží celkem dobře, neschnou exra dlouho, jen u červeného Rouhe Grosseile a korálového Orange sanguine je slabší pigmentace - trochu prosvítají konečky. Mám i 3 laky ze starší řady Luminelle a ty vydrží méně a mají slabou pigfmentaci, ale ty barvy jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barvičky jsou vážně krásné a já přemýšlím, že půjdu juknout ještě na nějaké :-) A děkuju za info ohledně výdrže!

      Vymazat
  6. V dubnu boli tieto laky ako darček (zdarma 1ks podľa výberu)ku každému nákupu v YR.

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥