pátek 24. května 2013

Tužka na oči |Lumene|

Příjemné ráno, počasí stojí stále za prdlačku a mě se stejně jako včera nechce nic dělat :-) Jediné, co mě v tomhle nečase baví, je upravovat fotky a ťukat písmenka do počítače :-) tak ťukám a ťukám, abyste si vy měly co přečíst. Dneska se podíváme na očko minerální tužku na oči od finské značky Lumene.
Lumene je kosmetická společnost, která pochází z Finska. Tajemství účinnosti produktů tkví ve využití ručně sbíraných rostlin. Produkty Lumene obsahují minimálně 80 % přírodních ingrediencí (možnou výjimku mohou tvořit SPF produkty). Produkty nejsou testovány na zvířatech. Obaly jsou také šetrné k životnímu prostředí, jelikož obsahují méně vrstev balení, jsou lehčí, tenčí a při jejich výrobě je spotřebováno méně materiálu a vyprodukuje méně odpadu. 
Tužka na oči je klasická, ořezávací. Já osobně mám tento typ raději, těm vysunovacím jsem nějak nepřišla na chuť. Konzistence je poměrně měkká, takže se na tužku nesmí moc tlačit, jinak se zlobí nebo bude linka příliš tlustá. Nutno podotknout, že měkká konzistence mi nevadí. Tužka je natolik pigmentovaná, že stačí opravdu lehce přetáhnout a je to. Výdrž je tak půl na půl. Vydrží na místě tak 4-5 hodin, pak se začne malinko rozmazávat, takže úprava u zrcadla je pro mě nutná. Ale není to žádná hrůza, rozhodně nečekejte nějaké "pandí" oči :-) Prostě linka už není tak tenká a precizní jako ráno :-) Ale to si myslím, že obecně problém přírodní dekorativní kosmetiky, že obecně takovou výdrž celodenní nemá. Ale já této tužce všechno odpouštím, protože je od firmy hájící přírodu, netestuje na zvířatech. Pro někoho možná výkřik do tmy, pro mě strašně sympatická filozofie!
- značka: Lumene
- obsah: 1,1g
- hodnocení: 8/10 

Tužku na oči jsem dostala od Luc. jako dáreček k nákupu na jejím portálu http://www.kosmetickeslevy.cz/ a já moc děkuju, že mi tužku poslala! :-*


                                                                                                                   Evelin♥                                                                             

5 komentářů:

  1. cool ;)
    would you like to follow each other? please tell me if you follow ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje oblíbená je tužka od Dermacolu. Je strašně velká, tak nevím, kdy jí dopotřebuju :) Ale tahle taky vypadá suprově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky všechny tužky asi tak do konce života :-)

      Vymazat
  3. Hmmm... Lumene se dá sehnat i ve Fann parfumeriích, že? Myslím, že je to rozhodně značka, která stojí za prozkoumání. :)

    OdpovědětVymazat

♥ ♥ ♥ Děkuji vám za přečtení článku a všechny vaše komentáře. Ani netušíte, jakou mi dělají radost :-)! ♥ ♥ ♥